Iškabinęs savo pirmąjį plakatą, kur buvo vienui viena braškė, „Marc O’Polo“ 1967 m. sukėlė bangą sintetinės mados vandenyne. Kol visi dar tebekūrė nailoninius drabužius, trys vyrai Stokholme deklaravo: „Marc O’Polo“ naudos tik natūralias medžiagas, tokias kaip medvilnė, linas, vilna, šilkas, o sintetiką – tik kraštutiniais atvejais.“ Visi drabužiai „Marc O’Polo“ parduotuvėje p. c. EUROPA yra šios priesaikos įrodymas.
Pastatytas ant titanų NATŪRALUMAS, PAPRASTUMAS, KOKYBĖ, NAUJOVĖ ir ASMENYBĖ, prekių ženklas „Marc O’Polo“ kiekvieną sykį ieško gaivios klasikinių vertybių interpretacijos. Tačiau kad ir kokie nauji inspiracijų vėjai siaustų, iki šiol kiekvieną „Marc O’Polo“ kolekciją vis tiek įkvepia lojaliausias šaltinis – natūralus audinys. Linas, medvilnė, džersis, krepas, satinas, kašmyras, oda ir įvairiausi jų pavidalai – „Marc O’Polo“ tiesiog užsūpuoja medžiagų pavadinimais, kiekvienąkart pristatydami ir vyrų, ir moterų kolekcijas.
Šis prekės ženklas visada Jums pasiūlys elegantiškų sportinio stiliaus švarkelių, lengvai krintančių kelnių, odai malonių laisvų džersio nertinių, aiškaus kirpimo palaidinių. Vyrai visada suras marškinių smulkiais dryžiais, patogius aukščiausios kokybės džinsus, moterys – A formos sijonų, smėlio spalvos kelnių. Audinių raštai visada aiškūs, gryni, spalvos – gaivios. Jei mėgstate langelius ir dryžius – Jūs turbūt turite „Marc O’Polo“ kraujo, nes tai jų aistra, kuri kiekvienąkart atrandama naujai.
2009 m. „Marc O’Polo“ buvo apdovanotas mados pasaulio „Oskaru“. Tai Forumo apdovanojimas, skiriamas įtakingo mados industrijos žurnalo „TextilWirtschaft“. Prizas „Marc O’Polo“ buvo įteiktas už ilgametę įtaką mados pramonei. „Marc O’Polo“ simbolizuoja istoriją bekompromisio progreso kuriant prekės ženklą. Šis vardas yra sinonimas modernaus kasdienio drabužio – aiškaus kirpimo, žemiško, be nereikalingo šurmulio, be pozos,“ – sakė vienas tarptautinės komisijos narių žurnalui „The Moodie report“.